Vem visste att kuponger kunde gå ihop
Vem kunde ana att kuponger kunde gå så bra ihop med hållbarhet? På grund av vårt engagemang för vårt nya uppdrag kommer det att bli ett monumentalt år för Coupon Mart-familjen. En helt ny maskot och ljusare färger är inte de enda förändringarna vi har gjort som direkt överensstämmer med vår optimistiska inställning till en grönare framtid inom e-handelsbranschen. Vi vill inte bara få våra kunder att välja mer hållbara varumärken, vi vill också ge tillbaka till våra smarta shoppare. I år är vi mycket glada över att kunna presentera vårt cashback-belöningsprogram som en av våra främsta prioriteringar. Vi är fast beslutna att ge tillbaka genom att dela med oss av våra intäkter till våra smarta kunder, samtidigt som vi ökar medvetenheten om hållbara varumärken och företag som gör gott för samhället. Det här året har varit fyllt av upp- och nedgångar för alla, så vi vill vara ett företag som är konsekvent och transparent gentemot vårt samhälle eftersom vi vet att nyckeln till en blomstrande relation mellan vårt företag och våra Swedeal-shoppare är att kommunicera vad vi värdesätter mest.
Hur ska vi göra detta exakt? Bra fråga. Genom kuponger och cashbackerbjudanden vill vi skapa en värld baserad på delningsekonomi med företag som har en positiv inverkan på sina kunder och världen omkring dem. Medan vi försöker tillhandahålla de bästa kupongerna och kampanjkoderna från alla återförsäljare som du älskar att handla med på vår webbplats, är det vårt uppdrag att stödja och påskynda rörelsen för att förvandla alla företag till hållbara varumärken. För att uppnå detta är vårt första steg att erbjuda ökad webbplatsexponering för dessa hållbara varumärken på alla högtrafikerade webbsidor på Swedeal. Dessutom strävar vi efter att kontinuerligt berätta mer om de hållbara företag vi samarbetar med, så att våra användare kan lära känna dem och lära sig mer om hur de också arbetar för hållbarhet. Vi är så glada över att vara på den här resan för att tillsammans påverka världen positivt.